Godmorgon, 23 september

Jag förstår inte hur man kan vakna från den ena dagen till den andra och bli sjuk? Igår mådde jag hur bra som helst och tränade och kände inte av det minsta.. Men det började med att jag vaknade inatt att de gjorde jätte ont när jag svalde, och nu när jag vaknade så har jag sjukt ont  huvudet och världens halsont! Vad är det som händer med kroppen lixom? På endast några timmar.. Jag som hade planerat att vakna tidigt och ta en riktigt lång morgonpromenad, OJ vad motiverande det kändes nu.

Jag får göra iordning lite rabarber och grädde té istället..
Klockan 1 ska jag och mathias kika på lägenheten också, sen så bokade jag en en lunch dejt med Malin, Så det kan bli en god sallad på marangoni efter det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0