GODKVÄLL, RAMBO III PÅ TV4.



Det håller jag på att kika på nu, inget för mig kanske? Mathias började kolla på den men nu så har han somna, och jag ska nog stänga av både datorn och tvn snart och göra detsamma som han. Min lilla plutt har gjort illa sig idag också.. Tur i oturen kan man ju säga när han har råkat såga sig i två fingrar, och dom skulle lika gärna kunnat gått av helt och hållet kan jag säga! Så otursfågeln Mathias hade lite tur med sig endå :) Så han somnade in rätt snabbt eftersom han har knaprar sömntabletter och smärtstillande nu. Jag kan bara säga tyyyyyyyyypiskt...
Imorgon blir det en promenad på förmiddagen och sen lite bakning. Ida ska komma hit en sväng också, trevligt och byta några ord med henne :) Sen kvällen har jag inte bestämt mig om ännu, fest eller mys. Det återstår och se. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0