Fredag 24 September

Vaknade idag igen med halsont, så himla drygt..
Nu sitter jag och kikar på mtv, och förtillfället spelar dom en gammal Snook låt. me like.
Om ett tag så kommer väl Malin och hämtar upp mig så ska vi åka hem till vallhov och göra en brakfrukost!

Just det, angående lägenhetsvisningen igår så gillade jag den väldigt mycket! Det var ju så sjukt mysigt med en öppenspis!! Men eftersom jag förmodligen kommer åka bort hela vintern så är det ju Mathias som måste bestämma sig.. Så han skulle fundera över helgen så får vi se hur det blir :)
Imorgon blir det jobb och sen åka iväg för jobbintervjuen, det kommer nog bli rätt stressigt men de går nog bra :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken lägenhet är det ni kikat på? :)

2010-09-30 @ 00:22:24
Postat av: Mathilda

Det är en två i klaras huset :)

2010-09-30 @ 14:50:34
URL: http://mathildapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0