4 OKTOBER 2010

Godkväll.
Idag har jag och Mathias städat och gjort lite fint i lägenheten, diskat en hel del har jag också gjort. Varit och handlat lite till lägenheten och sådär. Sen har vi varit uppe i högbo för att vi skulle promenera, men han tvingade mig och springa, så gått jag kunde.. HELT SINNES VILKEN DÅLIG KONDIS MAN HAR.. Det är läskigt.. Så han sa åt mig ja de här blir ju verkligen inte sista gången jag tänker springa med dig.. Så då är det bara att hålla med.
Till kvällsmat lagade vi ihop en fantastiskt god sallad med soltorkade tomater bacon. MUMS!
Nu åkte han iväg en sväng till sin innebandyträning och senare ska vi gå hem till Sune och kanske kika en film och dricka lite té.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0