en rätt så händelserikdag

Idag har jag mikaela,frida,malin och karran varit i Furuvik och myst! Vi tänkte att något lär vi ju ta och hitta på nu när vi är lediga, så vi tog med oss lite picknick och drog till Furuvik! Det var varit en riktigt mysig dag! Sen åkte jag hem och städade lite fixade iordning med alla studenpresenter som har legat över hela sängen. Jag har fått jättefina presenter lär jag också säga!
Sen så idag har jag och kickan bokat PEACEANDLOVEBILJETTER så sjukt taggad, först tänkte vi åka till Turkiet, men sen så har vi ju planerat en lång vinteresa, så då tänkte vi att vi kanske skulle ta och åka på festival istället. Så nu är det bokat! För ett tag sedna så åkte tjejerna hem ifrån mig, vi har kollat på sista säsongs avsnittet av Grey´s idag. Såå sjukt sorgligt.. Så nu börjar man redan längta tills hösten då dom nya avsnitten kommer.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0