The big night in Stockholm in words.

Jag kan ju börja med och berätta lite kort vad som hände under kvällen.
Anja och jag tog en taxi från hotellet till Café Opera, stod utanför och väntade tills dom skulle öppna portarna. Under den tiden hann det ju komma en hummer och två limosiner full proppad med stora bloggerskor! Så de var ju roligt och kika på dom :) Sen gick vi in, hängde av oss kläderna, gick upp och tog ett glas vin. kollade runt på alla människor som kom in och blev fotade vid ingången. Sen efter ca en timme började minglet. Vi fick mat, och så fick vi dricka hur mycket vin vi ville ha. Så träffade vi Izabelle som också var med oss. Vi pratade med alla människor som var där och det var jätte trevligt.

Sen var det dags för prisutdelning, så dom nominerade var grymt nervösa.
Jag tycker det var extra roligt att Lisa vann årets fashionista. Jag sa det till henne innan att jag trodde att hon skulle vinna, men hon var helt övertygad om att hon inte skulle göra det eftersom hon hade sånna stora mode prinssessor som Elin Kling och Sofi Farhman emot sig. men hon VANN :)
Galan slutade vid halv tio tiden, och sen började efterfesten! Då tråkigt nog Anja och Izabelle fick åka hem eftersom dom inte har fyllt 18 ännu. Men då kom mina partypinglor Kerstin och Linnea och gjorde mig sällskap! Det var en helt makalös efterfest. En gratis drink började den kvällen med och sen sparkade det igång, Lorentz m sakarias drog igång kvällen med några härliga låtar, och sen spelade även Jordan Sparks och Kesha. Natten fortsatte med en underbar DJ. Vi dansade tills våra fötter skreeeek efter hemgång, eftersom vi var ute på festligheter i Fredags också. Så vi bestämmde oss för att runda av kvällen runt två tiden. Lite nattmat sen tunnelbanan hem för att krypa i sängs tillsammans.


Kommentarer
Postat av: Anja

FAN jag ville också vara med igår! Hur var alla bloggare där då? Var lilla apbitchen med och knuffades? ;)

2009-10-19 @ 00:16:43
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0