Världens längsta natt.

Fy helvete vilken hemskt natt jag har haft.
Eftersom jag har blivit sjuk så har jag legat och hostat från klockan 11 till halv 4 på morgonen? UTAN ATT SOVA! Gått upp tagit host medecin, hämtat vatten snurrat om i sängen 1000 gånger.. Äntligen är den över, och idag är jag trött som aldrig förr, fick mig en host atack på bussen imorse så jag var nära att kliva av för att jag inte fick någon luft. men jag överlevde en bit till. Idag så ska Frida få stå ut med mitt hostande, ska ta medecin när jag kommer hem så jag kanske klarar mig ikväll utan hosta :) Är i skolan nu och har nyss gjort Historia prov. Det gick helt okej! Väntar på att moder ska sluta jobbet så jag kan få åka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0