Jag är helt inne i solen.


Har suttit dom närmsta timmarna och bara kollat på en massa härliga utomlandsbilder på datorn!
Tänkte slänga ihop ett litet kollage sen med blandade bilder inom loppet av ett års resande. Har aldrig rest så mycket på ett år som jag gjorde förra året och iår, UNDERBART. Så berättade mamma nyss att hon och annika har bokat Turiket om 3 veckor, klassikern resan som jag annars har fått följt med på, men nu fick jag tydligen stanna hemma :) Ska snart gå och lägga mig. Skönt att få sova ut lite någongång.
Kissees.


Kommentarer
Postat av: Annica

Mmm gumman då.... Vi kommer att tänka på dig där i solen och naturligtvis sakna dig :-)

2009-05-10 @ 00:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0