Min sista lediga dag, sommarlovet slutar NU.


Idag har jag äntligen sovit ut! Första dagen på två veckor ungefär, annars har man skyndat upp gjort frukost och åkt till stranden, men nu är de slut på det på någon vecka framöver. Vädret tillåter det inte. Känns som att jag håller på att bli sjuk också, har ont i örat. Igår var jag bara hemma, käkade med Mamma och Annica, sen åkte vi och hyrde tre riktiga tjejfilmer så kom karran och gjorde sällskap också, och sen thias, fast han gjorde inte oss sällskap med dom filmerna :P Det blir nog en rätt liknande dag idag, eftersom jag ska jobba imorgon. Så snart är sommarlovet över för min del skulle man kunna säga! Ska kanske slänga ihop ett album på facebook, har en massa bilder som jag ännu inte lagt upp.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0