Adjö till solen.


Hejsan
Idag har jag jobbat, kom hem för en stund sedan, så nu sitter jag och kollar på när mamma  gör en tacogryta. Det ska bli grymt gott! Så är jag lite deprimerad också, jag och mamma ska ju till Stockholm imorgon så ska det bli regn/storm. Så mamma tyckte att vi kanske skulle ställa in det, men så hade ju det självklart två andledningar, hon sa till mig att hon var tvungen att packa också, men då fatta jag ingenting, så har tydligen hon och pappa bokat en resa till Turkiet idag, IGEN. Hon var ju bara där för en månad sedan. Kul att man får följa med!! Ne jag måste ju vara hemma och jobba......



Kommentarer
Postat av: bellsan

lät deppigt mathilda, därför tycker jag du ska gå ut på fredag!:)

2009-07-08 @ 19:39:30
URL: http://isble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0