Pastagratäng ala papi


Halsbandet jag fick av mathias i julklapp :)
Helt otroligt vad jag blev hungrig nu! Mamma ringde och frågade om jag och mathias ville käka pastagratäng med dom, det är så äckligt GOTT! Så vi skippar laxen och äter den imorgon istället :) Justja imorgon ska jag ju till frissan, färga håret och hon kommer väl tvinga mig att hon ska klippa mig också! men det vill jag ju inte, men det behövs :) Så vi får se. men men, nu ska jag ta och cykla till mathias och sen åka hem till vallhov.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Lillalie

Åh ska du färga håret !! Vilken färg ?

2009-01-09 @ 17:33:59
URL: http://lillalie.devote.se/
Postat av: Anonym

vilken frissa går du hos?

2009-01-09 @ 23:44:50
Postat av: Matea

Svar; tack detsamma :)

jag tycker att eran UF Produkt var mycket smart, tror nog att ni kommer sälja många :) Kram Matea

2009-01-10 @ 14:16:19
URL: http://mateamarin.devote.se
Postat av: Mathilda

Svar:Ja jag går hos "frissan" Det heter så :) Det är min faster som jobbar där!

2009-01-10 @ 16:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0