BYE BYE SWEDEN


Nu är det dags för sista inlägget.
Sitter för tillfället ihopkrypen i soffan och fryser om fötterna. Det är riktigt kallt här inne. Har fått pussat på mathias några timmar och små packat klart lite. Så nu känner jag mig nöjd inför resan. Fått lite nytt och fräscht på ipoden också. Om två timmar och 45 minuter ringer min klocka som jag nyss ställde. Jag tänker nog lägga mig i här i soffan att sova eftersom mitt rum är det ganska mycket kläder och annat på sängen, för att jag inte kunde bestämma mig vilka kläder jag skulle åka i. Men jag har äntligen ordnat det :) Jag som skulle ringa hinna kickan efter jag kom hem från praktiken, men har haft så mycket att göra så att jag inte har haft tid, och nu sover väl den tösen :) men men, nu har jag inte så mycket mera att tillägga. Jag kommer förmodligen blogga några dagar för att pappa skulle ha datorn med sig, så då blir det ju väldigt svårt att låta bli!
Ses om en vecka mina vänner!
PUSS PUSS  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0