Lets sing a little song for you lady


Nu kom jag hem från moster marie, som vi har firat, 44 år vilken härlig ålder må jag säga! Hon bjöd på varmsmörgåstårta,sallad och sen en massa fika bröd och tårta. Så på söndag är det jag som har hela stora släkten hemma för att fira min 18årsdag :) Pluggandet har inte gått särskilt bra idag, jag känner att jag verkligen har brist på sömn från igår natt. Jag är gudomligt trött. Så det bästa för mig är nog att gå och lägga mig nu. Får nog inte in så mycket mera i huvudet om första världskriget. Mamma är i full gång för sjunde kvällen irad! Hon ska nämligen på 80tals fest imorgon, och hon har provat alla möjliga outfits att ha på sig, men hon kan verkligen inte bestämma sig. men nu så får jag väl ta och styra upp det här och hjälpa henne :)
Kissandhugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0