Godnatt säger mathildapet.blogg.se

Nu  ska jag gå och lägga mig och försöka somna i hyffsat tid för en gångs skull, kommer bli rätt svårt eftersom jag har halvsovit hela dagen idag. Jag måste iallfall gå till skolan imorgon, mina klasskamrater få stå ut med att jag kommer hosta och snora lite :) Eftersom vi går 08:00 till 17:00 med samanlagt 50 minuters rast under en hel dag! Så kan jag lova er att man missar grymt mycket på att vara borta en dag från skolan. För ungefär 20 minuter sen så försvann alla våra kanaler på tvn, och dom vill inte komma tillbaka, väldigt märkligt lär jag då säga.
Godnatt på er!


 bilder från dagens kreativa tid, det är inte lätt och vara sjuk och ensam hemma då måste man göra någonting.

Kommentarer
Postat av: kickeluran

du är så söt mathildis =)

2009-02-04 @ 23:17:19
Postat av: Sabbi

du borde ha denna ballongbilden som header istället, tyckte den var mycket snyggare än den nuvarande :)

2009-02-06 @ 00:31:48
URL: http://sabbi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0