En väldigt lång dag i skolan..

För ungefär 20 minuter kom jag hem ifrån skolan, fattar ni 20 MINUTER SEN! Jag har varit i skolan i mer än 9 timmar idag, vårat schema ser ut så, så vad ska man göra. Nu håller jag i alla fall på att koka lite ris, och snart kommer mathias hem med det vi ska äta till, Maud hade nämligen gjort lite mat till oss :) Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det, men det är kött i väldigt god sås, sen har man ris och en god sallad till. Nu har tio stycken staytogether förpackningar ligger här på bordet som jag ska sälja! Dom blev väldigt fina.


Favorit bild från Egypten, men varför den hamnade upponer vet jag inte?
Nu är det mat iallfall :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: A

Fin header;)

2009-02-05 @ 20:17:44
URL: http://amalias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0