PAINTING.





Idag har jag målat målat och målat? Frida har kollat på, medans jag både förstört ett par byxor och terassen hemma. Och den är fortfarande inte färdig. Jag hade ingen ork så började färgen att ta slut. Så den ska målas klar någon annan dag. Bara så ni vet så är jag sämst på att måla/rita. men ibland får jag för mig att jag tydligen kan allt och ska vara bra på allt. Det är ju värt att prova så man kan bevisa sig själv.

Nu ska jag gosa och kolla på en film med mathias, han åker bort i helgen så ska passa på att träffa gossen lite.
Imorgon fyller Erika 18 härliga år, och det har gått så sinnes sjukt fort! Fattar inte. Så imorgon ska man ut till Österfärnebo bland myggen och fira jäntan :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0