En trött och tråkigt ensam söndag!

 Idag är det min och mathias dag! då är det MYS som står på schemat, laga god
mat kika på film och äta godis, och bara gosa! Nu får du komma hem gosse :) Imorgon ska man tillbaka till H&M. två nya praktikdagar väntar framför mig. sen får se vad som sker i resten av veckan, träning imorgonkväll sen ska jag åka hem till mathias och vänta tills han kommer hem. Annars i helgen har jag bara tagit det lugnt med tjejerna, i fredags myste vi i lägenheten och igår myste vi hos malin, då jag även övernattade där. god mat, goda tillbehör och en massa gooa tjejer! Mer behövs ej för en lyckad kväll. 

Kommentarer
Postat av: ker

vilka fina kort du har lagt ut :) fin du

2008-09-14 @ 19:36:14
Postat av: Lov

Ja, vilken fin bild gumsi! :)

2008-09-15 @ 03:06:35
URL: http://lers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0