Imorgon ses vi girlssss


























Imorgon är det skola igen. Då får jag träffa mina härliga klasskompisar :)
Det är väldigt bra. Känner mig lite piggare idag också, så jag ska nog klara av att gå till skolan imorgon. Vi har nog en massa roligt arbete som ska vara inne snart, prov och grejer. Så det är viktigt att jag är där. Och eftersom jag även ska vara ledig på fredag, då jag ska på en tripp till Stockholm :)  Igår blev även studentkryssningen bokad, inte för att jag tar studenten men jag lär ju få följa med och fira alla mina tjejer som går uuuut! Helt sinnes alltså. Men det kommer bli sjukt roligt :) Iallfall för dom! Nej nu måste jag packa lite innan det är dags för hemfärd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0