Gårdagen i Stockholm

Stockholmsresan var toppen! Vi var framme precis när affärerna öppnade, så då börjde vi dagen med att strosa runt från butik till butik för att hitta något snyggt att ha på sig på kvällen, + något annat roligt. Dagen gick väldigt fort, jag shoppade endast det som jag sedan hade på mig. Kurvan handlade lite smått och gott. Iallfall, när vi kom till biograf park där förhandsvisningen skulle hålla till. Då blev vi insläppta, fick käka lite mat, bjuden på popcorn och läsk till filmen, mingla runt en stund med idolerna innan det var dags att gå in i salongen. Jag tog ett snack med Alice om vilka hon kände från Sandviken :) Sen var det lite tävlingar och så, en tjej vann två biljetter till Los Angeles, för att hon var närmast på hur många ärtor det var i en jävla burk! Förstår ni? KUL ATT HON VINNER PÅ DET! Jag blev så avundsjuk kan jag säga. Jag kunde väl lika gärna fått gissat rätt!:) Men grattis till dig som vann iallfall, du kommer nog få det riktigt bra där!
En sak till när vi gick från Centralen haffade idolfilmteamet upp mig och kurvan, så fick vi svara på en fråga som kommer vara med på tv imorgon kväll på Idols eftersnack! Jag skäms över det jag sa, jag kommer knappt ihåg vad jag sa?! jag blev så nervös för jag inte visste vad jag skulle svara.. haha. Sen fick vi vänta på tåget i typ 3 timmar. Men sen när vi väl satt på tåget gick det fort! Eftersom vi fick två 08OR att snacka med.
Även att SJ betalade taxi hem till oss från Gävle för att vi trodde att det skulle gå en buss kvart över 2, men den går ju bara på fredagar.. OOOPS. Sjukt snällt iallfall att dom fixa det, tack för det :)
Sen fick vi lite smått och gott i Goodiebagen också, en sjal, ett smycke, smink, idolfilmen, en bok, självklart veckorevyns tidning och lite annat!







Nu måste jag skynda mig in i duschen! Ni får se mera bilder sen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0