Förlåt för dålig uppdatering..

Jag vet att jag bara blir sämre och sämre på att skriva i bloggen, men det är inte mig det beror på utan det är min TID. Jag har nästan aldrig tid att sätta mig vid datorn en timme och bara ta det lugnt, antingen har jag massa plugg eller så ska man träna, som nu ska jag träna om 30 minuter så jag fick ju lite tid här.
Idag har jag varit i skolan, haft en massa historia och engelska. och sen UF hela eftermiddagen, vi fick ju iallfall lite gjort, som ett bankärende och är nästan klar med fakturan som ska skickas iväg imorgon till våra sponsorer :)
Ska iallfall snart iväg på träning, idag är jag riktigt sugen och spela innebandy så det känns bra!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0