En trött tjej hemkommen efter lite innebandylir

Just nu sitter jag hemma i kära vallhov och lyssnar på mina föräldrar som hostar och har sig där nere.. trevligt va,
Den här dagen har gått så himmla fort. Tyckte att jag nyss vaknade faktiskt! Jag känner mig så stressad med allt jag har i huvudet, en massa prov,jobb med UF,födelsedagar, träningar som man inte får missa!.......  GE MIG EN RESA? SNÄLLA! Långt långt bort, där jag kan lyssna på vågorna som svalkar in efter strandkanten. Eller lite shopping i USA kanske? Eftersom jag följde med mamma hem till Aakres igårkväll för lite mys med mackor,tee och visning av bilder från deras USA resa. Dom verkar ha haft det väldigt roligt iallfall:) Så det var mysigt.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0