Vårens Svenska Favoriter?

Än har jag faktiskt inte somnat, inte särskilt trött eller så. 
Jag gillar faktiskt att det kommer mycket färg till våran. Var lite skeptiskt emot det först men börjar att gilla det mer och mer. Roligt och få upp lite färgklickar i gaderben istället för det trista svarta och vita. Morgondagen för mig bjuder även på ett kalas! Så lär nog gå lite tidigare ifrån min praktikplats så jag hinner till tårtan. Det är som sagt min kusin Andre som fyller år. Men nu får jag faktiskt ta och ge mig, ska bara skicka iväg ett godnatt sms till älsklingen sen ska jag krypa ner under täcket och sova.
Godnatt igen :)  

image414

image415
Sen bjuder ju även den här tjejen på en rejält snygg stil för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0