Torsdag

Idag på praktiken var det ganska långsamt, men det var trevligt att man fick träffa Nathalie en sväng som precis om hem ifrån utlandet :) Fick i alla fall gå en timme tidigare så att jag han hem till träningen idag. Den gick ju även bra, lite tråkigt bara när vissa är på så dåligt humör. Nu är jag faktiskt riktigt trött, ligger i sängen och kikar lite the O.C och ska snart sova hade jag tänkt. Sista dagen på praktiken imorgon för veckan, skönt med helg. Idag kom Maud och Håkan hem från Thailand! så jag fick en härligt strandväska och ett halsband av dom, tack för det:) Imorgon ska vi nog hem och käka där och hört lite hur dom haft det och så, eftersom det inte blev så IDAG mathias! men men, nu ska jag nog sova. Godnatt
image391
En härligt sommardag i tvillingarnas stuga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0