Today is the B I G D A Y


Nu har jag äntligen klivit upp ur min sköna säng! Mathias har ju världens resfeber så han ringde först och väckte mig runt 9 imorse, sen fick jag sova vidare sen ringde han halv 12 igen, så jag var väl tvungen att gå upp nu :) Och nu sitter jag här och sprattlar med benen under bordet, det känns som när man var liten, när tomten precis skulle komma :) haha. Nu ska jag och pappa göra iordning lite påskbord till lunch. Sen skulle det faktiskt vara rätt skönt och ta sig en promenad, eftersom vädret är helt okej idag. Senare idag när mathias kommer hem ska vi packa det sista, sen ta oss en riktigt bubbel bad och skrubba oss ordentligt så man blir mjuk som en bäbisrumpa!:) Nu ska jag fixa lite,
Heeye
image441

Kommentarer
Postat av: hedson

hare så jävla bra i egypten då matttan!!!!!!!!!!!! jag är inge avis.....

2008-03-20 @ 13:01:53
Postat av: din thias

nu är de inte långt kvar gumm ;)

2008-03-20 @ 13:09:14
Postat av: erika

ha det bäst i egypta tillis:) sola inte föör mycket;)

2008-03-20 @ 16:07:18
Postat av: simone

kom ju inte igår å sa hejdå, men jag hoppas att du får en underbar resa! du får ha det uuuber bra mathilda:D

2008-03-20 @ 16:28:12
URL: http://siimonewestman.blogg.se
Postat av: mathilda

Jo hörni jag kommer att ha det så jävla bra :)
Ha ett bra påsklov :)

2008-03-20 @ 16:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0