Tisdagkväll.

Nu sitter jag hemma hos mathias pappa, Vi väntar på att Maud och co ska komma hit med en härlig tårta! Vi ska som sagt fira Peter lite idag eftersom han fyller 50 år när vi är i Egypten. Så det blir lite kalas här med fika och så. Min pressent till honom idag fick bli en härligt påse med duschgel, rollon och sånt som man har efter man rakat sig, så ska han även få ett påskägg med lite godis. Men som sagt så får han något mera när vi är i Egypten. Sen ska jag snabba mig hemåt för då kommer mormor och fikar och kramar mig och mathias hejdå. Så det blir en riktigt trevlig kväll med en massa gott! Så går vi nog ner på Monroes och käkar lite kvällsmat här i mellan någon gång! men nu utmanar thias mig på en NHL match så nu jävlar!
image431

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0