Egypten!

Nusa familjen, jag ar framme sa nu behover inte vara oroliga! Som sagt har ar det grymt varmt! Inte ett moln pa hela himlen var det nar vi kom fram pa eftermiddagen,  Vi har det jatte bra, Hotellet var Gudomligt stort kan jag saga! haha gar nastan vilse kanns det som. Idag nar vi kom fram tog vi det lite lugnt vid poolen bara. Hotellerummet var mycket storre an vad jag hade trott, sa har vi en jatte stor balkong ut emot hela poolomradet, Jag lagger inte lite bilder pa allt senare i veckan, vi lar ju hinna fa lite farg forst :) Idag bokade vi aven en utflykt till nasta torsdag, da ska vi ut i oknen och gara massa roliga saker, vi ska aka fyrjuling, rida kameler, besoka massa olika platser, och grilla ute i oknen pa kvallen under bar himmel :) Det kommer nog bli riktigt roligt ! Vi ar valdigt trotta nu, sa vi ska kolla pa nogon show om ett tag sedan ska vi ga och lagga oss, Som sagt mamma hade ratt, maten har var nog inge vidare for mig :P Sa jag gar nog ner nagot kilo pa dom har tva veckorna.. Men det ska nog ga bra enda :) Lite roligt att man sag igenkannda ansikten pa flyget, kanske inte hojdare precis? men det var ju roligt att man kannde igen nagon ! haha

Nu vet inte att vi har kommit fram och lever :)
sa hoppas att ni har det bra dar hemma :) for det har jag kan jag saga!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vi sitter och kollar Brynäs-Leksand 2-2 just nu. Nåt lär du väl hitta att äta som du tycker om? Men det är väl svårt när du är van me Pappas kokkonster........
Mamma är grön av avund i soffan...Ta de lugnt i solen första dagarna så du bränner dig..

Puss från Pappa
o Mamma

2008-03-21 @ 19:46:56
Postat av: Pappa

inte bränner dig..............ska de va

2008-03-21 @ 19:48:19
Postat av: simone

härligt det låter!:)

2008-03-21 @ 20:00:39
Postat av: kurvan

åh mathilda, saknar dej redan ;D
ha de så underbart nurå :)

2008-03-22 @ 09:25:37
Postat av: Linnéa Svanberg

Hej gumman! hoppas ni har det super bra nu!
sola lite åt mig också :)

2008-03-22 @ 15:11:16
Postat av: Tant Annica

Men lilla gumman skriver du inget idag (22/3)?? Jag och mamma sitter och väntar på att du ska berätta/ visa nåt roligt :-) Hoppas att ni har det mysigt här hemma är det kallt och ruggigt.

2008-03-22 @ 22:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0