YES!

Jag fick min praktikplats på H&M! Alla tre fick det, dom kunde inte bestämma sig om vilken dom skulle ta, eftersom vi var lika bra alla tre :) Så jag Kurvan och Jennifer ska vara tillsammans! Hur roligt som helst alltså! Idag har jag och mathias lunchat uppe i högbo, vi skulle egentligen käka på Kharma, men dom hade ingen god dagens lunch. Så vi åkte upp till högbo istället, mycket mysigare också! Jätte god mat bjöd Eva på! Kom nyss hem från mcdonalds, följde med och gjorde kurvan sällskap när hon skulle käka kvällsmat! Nu väntar jag på att pastagratängen ska bli klar! Hur gott som helst!
 


Kommentarer
Postat av: ----

är brillorna från urban outfitters?

2008-06-03 @ 20:20:51
Postat av: Mathilda

yes det är dom!

2008-06-04 @ 09:21:41
URL: http://mathildapet.blogg.se/
Postat av: linnea

då har vi lika..

2008-06-09 @ 21:41:05
URL: http://liiinneaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0