Sommarlov,Studenten NU TURKIET.

Tjena!
Tiden bara rullar på, igår slutade vi skolan, sen drog jag natha och frida hem till mig och kikade på film och softade lite, sen bjöd mamma hela huset på mat :) Kanon kul! Sen drog jag och Nathalie och kikade på lite korpmatch innan vi begav oss hem till Jonas för att spela lite spel "med andra ord" med Linkan och Ante, Det var kanon kul det också! haha mycket skratt och dumheter. Idag har vi firat kusin Sarah på hennes student och så även Max. Käk och dricka hos Sarah, sen när vi åkte vidare till Max orkade jag inte så mycket mera, men jag smakade en kaka! Tycker faktiskt synd om alla studenter som fick ett sådant bedrövligt väder idag, men nu så skiner solen lite, så får hoppas att det inte blir något mera regn ikväll. För tillfället sitter jag i soffan, allt är inte riktigt färdigpackat men det ordnar jag imorgon! Mathias och pappa tar en varsin campari juice nu när semestern är påbörjad! För imorgon sticker vi! Sjukt taggad! Ha det bra hemma och så SES DÄR KURVIS ;)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0