Några rader om Turkiet.

Nu tänkte jag var duktig och skriva några rader också!
Turkiet var underbart, vi hade runt 35 grader i skuggan minst varje dag. Allt var jättebra! men det visste vi ju redan innan eftersom vi har varit där förr. Samma hotell och så. Tiden gick lite väl fort bara, skulle gärna stannat en vecka till och fortsätta dom varma dagarna i solen. men man måste ju tillbaka till verkligheten, och om en vecka börjar jag att jobba. Ska nästan jobba hela sommaren. Känns lite hemskt när jag tänker efter, men på helgerna är jag ju ledig iallafall. Midsommar i Turkiet slår den Svenska midsommaren ganka stort iallafall, Den firade vi på stranden med långbord,grillbufé, en duktig trubadur och jordgubbar och gratis champagne! En väldigt mysig kväll lär jag då säga. och en jävligt roligt fotbollsmatch när Turkiet vann emot Holland. Turkarna vart helt tokiga! hela alanya var uppe i varv. Så det gick ju knappast att sova den kvällen,
Nu ligger jag bara i sängen och äter lite godis, min ramlösa är fryst. eftersom jag glömmde att ta ur den ur frysen, så nu får jag vänta tills den tinar.
Lite skönt och vara hemma är det väl.

Kommentarer
Postat av: kurvan

jag ar kvar ı varmen :D ikvall ar det turkısk afton hıhıhıhıh ...nu har jag fatt farg pa kroppen ocksa ;) harlıga bılder du lagt upp :D ha det sa bra hemma nura :D pusspuss

2008-06-23 @ 20:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0