MATHILDA FIXAR!

Hej bloggen!
Idag var vi i skolan och fikade lite, sen drog jag Isabelle och Frida till Gävle eftersom det var 40 % på make up store, men självklart så var det ju 1000 pers och hur urplockat som helst, så kändes som att det inte var värt att börja knuffas och slåss om det som var kvar. Men det blev lite annat shoppat istället. Köpte en tröja och ett par jeansshorts till mor min! Sen till mig själv köpte jag ett linne,hårband och en bok + en hemlig present till mathias som han ska få när han kommer hem, bara för att han är så fantastiskt bra! :) Annars så har jag börjat att packa lite.
Då var jag upp på vinden för att hämta våra resväskor, och då hittade jag en kartong med en massa diseljeans, jag vet att dom har legat där ett bra tag, men aldrig tagit ork att gå upp och kika! men nu så hittade jag ett par höga mittemellan ljus och mörk! Som jag klippte till till ett par snygga shorts? Det är väl roooooooligt!
Så nu bjuder jag på lite senast shopping!








SVERIGE MATCHEN!






Tack och hej för mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var har du köpt de vita linnet:)?

2008-06-23 @ 17:49:14
Postat av: mathilda

h&m :)

2008-06-23 @ 23:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0