Allvarligt

Jag och mitt jävla hår alltså, stackars det, det kan inte må så bra, så som jag håller på med det! Nu är jag i alla fall bloooond igen, skulle man kunna säga, skulle göra några ynkliga slingor! men då vet man ju hur det går, poff så är hela håret ljust! Idag var det i alla fall en av mina värsta dagar inom skolåret, först hade vi muntlig redovisning i engelska 10 minuter, sen muntlig svenska redovisning 5 minuter, och sen intervjuen på H&M, Allt gick faktiskt bra! Så jag är nöjd med dagen, imorgon är jag ledig! vi fick välja mellan att följa med till Stockholm eller vara hemma, så då stannar jag hemma eftersom jag nyss var där och hade det bra :) Så jag och Mathias ska nog käka lite lunch på Kharma och sedan ta oss en sväng med båten! :) Nu ska jag ta och sova lite! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0