YES en kort arbetsdag!

Vaknade som vanligt av att klockan ringde runt 7 tiden, gick upp käkade lite frukost och sedan cyklade ner till jobbet! Idag gick det fantastiskt bra, så jag var klar med både plusgiro och bankgiro när klockan endast var halv 12!! Så jag frågade agne lite snällt på det skulle vara okej om jag åkte hem efter lunch, då sa han att vi fick se, sen cyklade jag hem och käkade och sen tillbaka, då sa han att det var lugnt att jag åkte hem så då var det bara vända och cykla hem igen! Hur skönt som helst att få sig någon extra timme ute i solen! Som sällan händer annars. Sen gjorde malin mig sällskap här ute på baksidan, sen hämtade vi upp karro och tog sedan oss en sväng ut till kickan i boänge, vi satt oss på bryggan och snackade lite och så, skulle egentligen bada men det blåste lite mycket..Sen åkte vi hem till kickan igen för att färga hennes hår! Trevligt, Nu sitter jag och väntar på att american pie ska börja på tvn, har inte så mycket bättre för mig så tänkte kika lite på den innan det är dags för sängen!

Kom hem nu gooobit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0