Väntar på AIS

Sitter för just för tillfället och väntar på att ais ska käka klart så att hon kan komma hit! Jag hoppas iallfall hon kommer hit för jag orkar faktiskt inte röra på mig alls, så får hon ta med sig chipsen också! Det känns faktiskt riktigt ensamt om dagarna nu när mathias inte är här i närheten, eftersom jag knappt får tag på han på telefon heller, USCH ta och pallra dig hem gobit! Han är uppe i norrland och hälsar på sin morfar. Och eftersom jag jobbade kunde jag icke följa med.

Här har vi snyggingen!

Kommentarer
Postat av: ais

rolig bild fär ävrigt! nej, men jag sitter hemma hemma hos mig och äter chips all alone.. hejdå mathilda.

2008-07-28 @ 23:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0