Nyckeln till frihet

Hej!
Ledsen att jag inte fortsatte att skriva på min lilla berättelse om gårdagen, men det blev fullt upp, iallafall den närmsta halvtimmen, fikade lite sedan somnade jag trevlig som jag är i soffan! medans hela släkten var här... Sorry, men jag var så jävla trött, eftersom jag och mathias kom hem halv 6 igår morse, så då får man faktiskt vara trött. Har nyss kikat klart på nyckeln till frihet med mamma och mathias och två dryga flugor som har varit här hela kvällen. Just nu sitter vi och kikar lite på hajen 4, äckligt jävla djur det där! Imorgon ska jag förmodligen beställa min dator, om jag får tid, för direkt efter jobbet hämtar mormor upp mig, då ska vi ta en sväng in till gävle och fika lite och sedan gå och kika på mamma mia! mysigt va? Sen får vi se vad klockan blir innan jag är hemma om det blir någon datorbeställning eller inte.

Jag och mathias har även suttit och planerat lite till lägenheten som vi var och kollade på igår! Det kan nog bli bra det där! :) Men nu är det dags att hoppa i säng! Upp och jobba imorgon, Godnatt Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0