Narnia Narnia

Vilken film! Älskar sånna där filmer! jaja idag har jag jobbat på som vanligt cyklade hem på lunchen och åt och kikade på mitt nya lunchprogram Mcleods döttrar! men jag hinner bara se en snutt i mitten av det, synd det har faktiskt fastnat i serien. men som sagt, efter jobbet cyklade jag till kvantum där jag mötte kickan, vi gick in och handlade lite godsaker. Sen åkte vi till hansens bageri och åt en varsin sallad, gött! Sen var det dags för biooo. Den var faktiskt väldigt bra! Så tack för en gryyymt bra kväll kickeluran =) jobba på hårt imorgonBITTI ;) Nu är det dags för mig att sova i alla fall. Ska ju också upp och jobba imorgon, Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0