Fredag,Lördag

Igår blev det lite festande, vi var ett gäng hemma hos jacob och hade det riktigt trevligt och roligt, det blev som sagt bara roligare och roligare under kvällen ;) haha för vissa spårade det ju lite, trevlig kväll i alla fall tjejer och killar, Idag har jag sovit ut riktigt ordentligt, behövs eftersom jag har en ny jobbvecka framför mig på måndag. Sen har jag och mathias haft en riktigt mysidag, badat lite bubbelbad så åkte vi och handlade lite gott och hyrde en film som vi nyss såg klart på! börjar bli rätt trött nu, tror att mathias redan har somnat, så nu ska jag gå och göra honom sällskap. 'Godnatt















sådär nu säger jag godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0