You've got magic inside your finger tips

Sitter i skolan och fördriver tiden här som vanligt, Sista veckan med gruppen, känns riktigt tråkigt lär jag säga! Ingen i våran grupp vill byta, vi trivs och jobbar väldigt bra tillsammans, så det är synd! Snart börjar våran lektion med Camilla, det är snart den sista lektionen med henne också, sen är kursen slut! Så sista arbetet som gäller nu, Erika är tydligen sjuk idag också, tråkigt faktiskt, saknar henne mitt emot mig :) Idag så blir det ingen träning för min del, för jag ska på kalas. Jag som var väldigt sugen och spela! men jag ska iallfall säga lycka till, till Simone som gör sin första träning med Trebo idag!:) Det tror jag kommer att gå sjukt bra!
aja tillbaka till arbetet och lilla handboken OM.


Kommentarer
Postat av: eriiiika

vad gullig du är tillisen :)

2008-01-15 @ 15:28:37
Postat av: kurvan

riktigt dåligt att byta grupp..usch va jobbigt att börja jobba ihop me nya :S

2008-01-15 @ 19:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0