That you make me smile, Please stay for a while now

Shoppingturen med Raquel gick kanon bra, det började med att vi åkte in till Gävle, och vi var båda två hungriga som djur när vi var framme, så vi promenrade på en gång in till nian för att få i oss lite pasta,curry och chicken! Hur gott som helst är det, bör provas säger jag bara! Äter det varje gång jag är i Gävle nu för tiden. men i alla fall så i Gävle blev det endast för min del shoppat ett par skinskor, väldigt fräscha faktiskt. Typ som ett par tygskor fast dom är i skin, det är man alltid behov utav. trött på att knyta på mig mina nike eller converse varje gång jag ska ta på sig ett par leggings eller så. Sen på en gång åkte vi nästan vidare till Valbo, till Gävle åkte vi endast för maten och H&Ms skull. I Valbo fick vi verkligen stressa igenom. Först in på ikea och handla lite galgar och lite blockljus, sen vidare.. Hittade en stickad tröja och lite smycken på Gina, Sen när vi skulle skynda på till bussen blev det en snabbis in på Glitter, och där kom inpulsköpet. Grymt härlig kuverväska som det var rea på, så det var bara ett måste! så var den shoppingturen.. 
Har precis kommit hem nu, nu väntar jag bara på att världens bästa pojkvän ska komma hem och ha lite fredagsmys med mig! Kika lite film och äta lite glass kanske :) Morgondagen är det fotbollsträning klockan 11 som gäller, härlig tid på en lördag va? men jag åker nog bara ner och hejjar och så eftersom jag har match lite senare..
Imorgonkväll blir det nog mys hemma hos Raquel och med österfärneboarna åtminstonde, lite käk och mys bara! härligt. men men ska göra annat nu!
Ha en mysig helg! puss

Will you count me in?

I've been awake for a while now
You've got me feelin' like a child now
Cause everytime I see your bubbly face
I get the tingles in a silly place

It starts in my toes
And I crinkle my nose
Where ever it goes
I always know
That you make me smile
Please stay for a while now
Just take your time
Where ever you go

The rain is fallin' on my window pane
But we are hidin' in a safer place
Under cover stayin dry and warm
You give me feelins that I adore

They start in my toes
Make me crinkle my nose
Where ever it goes
I always know
That you make me smile
Please stay for a while now
Just take your time
Where ever you go



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad e de för låt?=)

2008-01-13 @ 23:35:34
Postat av: tillis

Det är Bubbly med Colbie Caillat :)

2008-01-14 @ 10:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0