Planerat att lämna sverige ännu en gång

Vilken suprise!
Igår fick jag reda på att mamma och pappa skulle boka resa idag till Turkieeeet! YES! jag familjen och ÄLSKLINGEN, 14 juni 08!!! Det blir över midsommar, så det är ju rätt härligt faktiskt. Så efter Egypten hinner vi bara vara hemma ungfär i två månader sen sticker vi igeen! Underbart.. Så nästa studiebidrag ska jag beställa lite kläder och tjafs ifrån h&m, har hittat rätt mycket fint faktiskt.. I alla fall, så ska vi bo på samma ställe som förra året när jag och mammorna åkte ! Sjukt mysigt och bra hotell, ligger precis vid stranden och är nära och bra till allt. Jag har sådan utomlandsfrossa nu så det inte är saant!
image256

Kommentarer
Postat av: Anonym

FUSK!! jag vill me till turkiet/alanya. Älskar de stället. inte varit dr på två år nu. Fuskit...

2008-01-14 @ 10:43:25
Postat av: erkan

alla som hatar tillisen klappar nu, KLAPP KLAPP!

2008-01-14 @ 17:55:08
Postat av: tillis

haha jo alanya är sooft, har varit där två gånger innan jag också,:)
hahaha avundsjuka erkan! synd om dig som inte får följa med mig :)

2008-01-14 @ 20:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0