Måndag den 7 januari 2008

Idag försökte jag att sova ut så länge jag bara kunde, men runt 12 tiden vad thias pigg, så då fick jag inte sova nåmera. vi gick upp och gjorde ordning lite wookgrönsaker och ris! Ganska gott faktiskt. Sen skjussade han mig till stan för att jag skulle fika med tjejerna på mix. kanon mysigt mycket prat om allt möjligt blev det, speciellt utomlandsresa i sommar.. många tjejer många villjor men det ska nog funka!;) Sen tog vi oss en promenad hem till tvillingarna för att spela lite byzz och snacka lite, och nu ska vi även skaffa oss ett jobb! så att man kanske slipper sommarjobba? försöka spara pengar, aldrig något som jag har klarat av, men det är ju värt ett försök! Sen gjorde jag något riktigt duktigt! jag gick ifrån västanbyn ända hem till vallhov. en bra bit! riktigt stolt över mig själv faktiskt.. Men nu ska jag kila och unna mig lite lyx kanske, anstiktsmask och bubbelbad! avslappning innan skolstart. Tackar..
image235
Ett nyårskort på tjejerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0