Härligt! nu är Thailand tjejen hemma i Sandviken :)

Pratade nyss med Alemandia i telefonen, hon satt på tåget och var strax i Gävle! Härligt och ha henne hemma i säkerhet :) Bruden är väl väldigt brun också förstår jag. jäkla tjej alltså, grymt avundsjuk lovar jag dig stumpan. Får ju träffa dig snart på träningen som tur är :)
Nu sitter jag i alla fall med näsan i företagsekonomi häftet som jag inte fattar någonting av? bra att christer har kopiera hela sidorna.. Det fattas för fan ord här och där! men jag får väl göra så bra jag kan imorgon på provet endå. Idag i skolan fick vi även reda på att vi inte ska ha någon hygien-livsmedel lektion den här terminen för vi har ingen lärare, haha! så då slutar vi typ12 varje torsdag och halv 2 typ på tisdagar, hur skönt som helst.
näe men nu så måste jag återvända till pluggningen innan det är dags att bygga muskler!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0