2 januari 2008

Gårdagen var riktigt härlig, jag mathias kickan och micke hade myskväll, vi spelade spel " med andra ord" och så kollade vi på filmer..Ingen utav dom var speciellt bra men så är blir det ibland, fel film val..
Nyår var riktigt trevligt, tillbringade hela kvällen med alla tjejerna, Först hemma hos malin med god middag som några hade lagat till,sen efterätt och bål :) Efter det drog vi vidare till norrsätra, det är väl som vanligt att vara där, men det var faktiskt trevligt, fick lallafall dansa av sig ordentligt, senare efter 12 kom thias och då var det bara att promenera hem till vallhov..


Idag har jag sovit till typ nu, känns det som. Lagat lite mat nyss men sen inget mer.. mathias har ju varit duktig och städat medans jag bara har legat och sovit! men det var faktiskt hur skönt som helst:) Senare blir det nog lite bio hemma hos mig och sebban inte ska jobba förmiddag imorgon, för då får vi inte kika där..

Kommentarer
Postat av: thias!

sömntuta =) love u

2008-01-03 @ 09:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0