Välkommen på en titt hemma hos Mathilda..

                   image334
Precis tänkte låta er ta er en titt hemma hos mig:)
Så, stig på..

 
Resten visar jag er någon annan gång, som sagt brodersövervåning såg ju inte strålande ut nu precis :)


IDAG: Blev väckt av att pappa kom hem när klockan var runt kvart i 9, jag flög upp ur sängen och började att göra mig klar, eftersom jag  började skolan klockan 9, jag hade ju som sagt bestämt mig för att stanna hemma idag egentligen, eftersom vi bara hade 2 lektioner, men så blev det icke! haha, så som jag såg ut i skolan idag har jag nog aldrig gjort förr.. omatchande mjukiskläder olika strumpor oallt som kan bli fel när man vaknar i sista sekunden.. Kycklingsoppan i skolan tycker jag inte alls var så tokig idag, riktigt god faktiskt. Nu är jag hemma i alla fall, väntar på att pappa ska komma hem och laga lite mat, innan det är träningsdags..have a nice day

Kommentarer
Postat av: Tanci

Wow va snyggt! ÅÅ älskar speciellt badrummet, åå va mysigt! :) Jättefint dekorerat!

2008-02-07 @ 15:35:46
URL: http://www.tanciii.blogg.se
Postat av: Sarah

Vad fint du har det :) Hela huset tycks ha ett och samma tema, och det är ju bra eftersom att det är lätthänt att få det att bli olika ''teman'', därav en konstig helhet.

2008-02-07 @ 15:36:33
URL: http://enflickasblogg.blogg.se
Postat av: mathilda

Tack så hemskt mycket! Roligt att höra :)

2008-02-07 @ 15:42:03
Postat av: Anonym

åhh va fint de va.. ska vi byta haha;) men badrummet verkligen jätte fint. hela huset verkar vara jätte mysigt

2008-02-07 @ 16:58:22
Postat av: erika duvet :)

men skämtar du med mig? galet fint ju :)

2008-02-07 @ 18:57:57
Postat av: linnea

riktigt fint :)

2008-02-10 @ 23:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0