Satan vad lovet går fort..

Imorgon är det redan Fredag, Allt går så fort så fort! I måndags hade jag inte en aning om vad jag skulle göra på lovet, och nu vet jag inte heller vad jag har gjort? Det är redan torsdag och snart är det Måndag igen. Men min måndag kommer faktiskt inte att se ut som vanligt, för jag ska som sag till ha praktik på jc i två veckor framåt, sen går jag i skolan i  4 dagar sen drar jag till Egypten med min älskling. Nu sitter jag här i denna ensama lägenhet och kikar på gossip girl, och väntar på att mathias ska ta sig hem ifrån träningen som är slut och ungefär 1 timme. Då blir det lite kvällsfika med varmchoklad och ost och kex! :)
Goda nyheter som jag fick av min morbror idag var att jag nog kommer att få sommarjobbet! Guuud vad glad jag blev säger jag bara :) men som sagt inget är säkert än, så vi får väl se..

Morgondagens förmiddag  bjuder faktiskt mig på ganska mycket, Först ska jag till frissan för att färga mitt hår, mycket spännande, för det kommer i alla fall inte se ut som det gör nu. Sen ska jag åka in till Gävle för att få min sminkning på make up store. Så det kommer att bli riktigt trevligt.
Ha en trevlig kväll..
image385


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0