några rader om helgen

Stressig,mycket att göra helg!
Det skulle jag kunna kalla det. I fredags åkte jag ner till jernvallen till klockan 5. Då fick man vara där och jobba till sen 5 på morgonen på lusseinnebandyn. Sen i lördags sov jag till 3 iallfall och sen bara tog det lugnt någon timme tills lisa kom hem till mig en sväng, vi kikade på lite innebandyn på tvn och sen åkte vi till hemmakväll för att möta upp kerstin ida och johanna. köpte med oss godis och grejer. Sen åkte vi hem till kerstin och kollade på film, myste och pratade till klockan var 3 på natten. Sen körde Lisa hem oss allihopa, då var det dags att säga godnatt. Och idag har jag spelat match och sen kollat på mathias match.
Det var min helg. Inte ett ord historia har jag pluggat som jag har prov i på onsdag. Så imorgon måste jag ringa till H&M och berätta mitt läge så jag får vara hemma och plugga.
 
Idag är det 10 dagar kvar till julafton. Fort går det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0