Nu är det dags att bygga upp vårat UF företag!

Sitter i skolan nu och spånar lite vad vi ska hitta på att göra, vi har en idé men den tänker jag inte avslöja ännu :) Vi får se om vi kan få fram den, sen kan jag berätta vad det är för nått. Nu vill jag ha mat! Idag bjuder skolan på pasta carbonara, Det ska faktiskt bli riktigt gott, även fast jag åt det ungefär 4 gånger i magaluf. idag får vi sluta 10 över 3 iställer för 5. bara för att historian blev flyttad till imorgon! Riktigt skönt. Ikväll åker mathias till idre på träningsläger, så då får man sova ensam hela helgen!


Kommentarer
Postat av: thias!

hoppa ner i min väska och häng med baby? ;)

2008-08-28 @ 12:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0