Mintgrön fransklänning ska jag bära under morgondagens festligheter

Idag har jag varit i skolan haft lite lektioner och så som den vanliga skoldagen ser ut, sen åkte vi in en sväng till gävle för att fixa lite grejer till vårat uf företag, så då hittade jag den här klänningnen som jag ska ha på mig imorgon när vi ska fira angelica som har fyllt 18! Lite skeptisk är jag faktiskt emot den, för det är inte riktigt min färg, men men, man lär ju prova sig fram! Bloggen är rätt krånglig för tillfället, eftersom jag håller på att fippla med den. Så det får ni leva med. Ikväll ska jag vara med tjejerna, dom kommer nog hit inom en timma får jag hoppas, då ska vi kika på sex and the city filmen och ha det mysigt :)

Och såna här sväng om kommer den få vara med på imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka skor använde du til den där klänningen?:)

2008-09-06 @ 14:19:09
Postat av: mathilda

Jag hade ett par svarta gladiatorsandaler med lite klack =)

2008-09-07 @ 20:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0