Hello stranger

Idag varit i skolan och sedan tränat innebandy,
På träningen knäppte vi kort som ska ut på hemsidan, alla gillade det gryyymt mycket;)
Ikväll har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, kikat på lite tv och varit en jävligt duktig tjej, eftersom jag äntligen har packat upp väskan från magaluf! Sen har jag för den mesta delen suttit här och fipplat lite. Imorgon är det äntligen fredag, Den har jag verkligen sett fram emot, ska käka och kolla på sex and the city med tjejerna!
Imorgonbitti är det dags för ett cooptest på idrotten, som vanligt skulle man faktiskt kunna säga! ganska drygt.
Nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng och läsa några rader i engelskaboken som vi fick idag, sen sova!

Sayonara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0