Våren, nu kommer jag med en dundrade färgbomb runt halsen

Idag efter mamma hämtade mig ifrån skolan åkte vi direkt hem. Mamma och Pappa planerade som vanligt deras långpromenad, och dom försökte nästan med allt för att få mig att gå med dom. men efersom jag vaknade med sådan halsont imorse och att jag fortfarande känner av det, så hadde jag inte någon större lust, Och som straff fick jag laga maten, så att dom för engånsskull bara kan komma hem så är allt fördigt, som en annan får göra i princip varje dag! Så det tycker jag var värda. Jag lagde korvstroganoff och ris. Det blev riktigt lyckat faktiskt, så slängde jag även i lite bacon i korvstroganoffen! Kanon bra, prova på det. Efter vi hade käkat klart så tog jag och följde med pappa hem en sväng till farmor och farfar. Deras dator hade kraschat så pappa skulle hjälpa dom att få igång den igen. Och medans han och farfar fixade det så kikade jag och farmor lite i hennes gamla lådor och till storförvåning hittar man nästan alltid något man blir jätteglad över att hon har, som man sedan får ta med sig hemma! En hel dröss snygga örhängen! Jag som var in till valbo igår och köpte ett par örhängen, och nu fick jag ett masstal lika dana i en massa färger, är inte det toppen? Tänkte även ta och visa er alla min sjalar som jag shoppade i Egypten. Så nu våren nu kommer jag med en dundrade färgbomb runt halsen. Jag har nyss plockat iordning lite på rummet och gjort lite mysigt, gubben min kommer ju hem snart också! men nu ligger jag i alla fall i sängen och kikar på Top model 9.
Ha en bra kväll!
image478
image479

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0