Vackert väder

Härligt väder Sverige bjuder på idag!
Nu sitter jag i skolan och har precis käkat lite lunch. Maten var rätt god idag faktiskt. Nu väntar vi på att få ha våran näst sista lektion, info layout. Efter det så ska vi ha idrott sen är dagen slut. Idag efter skolan ska jag vara hjälpledare på funkykidzshowen på folketshus. Ska springa omkring och hålla reda på en massa 4-5 åringar. Så det kommer ju att bli spännande! Jag ska vara där ifrån 4 till 7 tiden. Och bara för att jag hjälper till i några timmar så ska jag få ett kort på hälsocenter i några månader, gratis träning :) Perfekt. image524 

Kommentarer
Postat av: maria

haha där var ju min syrras barn med, Laura;D

2008-04-19 @ 13:11:29
URL: http://mariamariia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0